1391/11/01 | نرم افزارcrmطلا | |
امکانات نرم افزارcrmطلا: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گروه بندی مشتریان در یک یا چند گروه 3. امکان ثبت دریافت و پرداخت های مشتری 4. سیستم هوشمند جهت یادآوری های مهم 5. تقویم شمسی سیستم ارتباط با مشتری ورود مشخصات مشتریان حقیق... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601-09148348342
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | نرم افزارcrmطلا | |
امکانات نرم افزارcrmطلا: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکان گروه بندی مشتریان در یک یا چند گروه 3. امکان ثبت دریافت و پرداخت های مشتری 4. سیستم هوشمند جهت یادآوری های مهم 5. تقویم شمسی سیستم ارتباط با مشتری ورود مشخصات مشتریان حقیق... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601-09148348342
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | سیستم مدیریت ارتباط با مشتری | |
نرم افزار CRM پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد. اطلاعات درج شده در یک سیستم CRMطلا براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد . همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد. امکانات نرم افزارcrmطلا: 1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل 2. امکا... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601--09148348342
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | نرم افزارسی آر ام | |
نرم افزارطراحیcrm بر اساس نیازهای اولیه بنگاه های تجاری و سازمان ها رم افزارcrm طراحی شده است ، همه سازمانها و شرکتها دست کم از یکی از امکانات این نرم افزار سودمند، بهرمند خواهند شد:•دسترسی آسان و سریع•نگهداری اطلاعات بصورت مفید و سودمند•صرفه جویی در زمان وهزینه ها•تسهیل و تسریع در ... |
شركت طرح انديشان توليد تلفن: 04412253601
|
لطفا تماس بگيريد
| |
1391/11/01 | نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 4.0 | |
نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 4.0 نسخه Enterprise و بصورت Licensed نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ) بوده که توسط مایکروسافت طراحی گردیده و بروزرسانی می گردد.با بهره گیری از CRM ، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی ه... |
شرکت فرین تلفن: 0511-8433520
|
10000 تومان
| |
1391/11/01 | نرم افزار Microsoft Exchange Server 2007 | |
نرم افزار Microsoft Exchange Server 2007 به همراه Service Pack 1نرم افزار مایکروسافت اکسچنج سرور کامل ترین و گران قیمت ترین نرم افزار در زمینه پیاده سازی بستر سرویس Mail می باشد .نسخه 2007 این نرم افزار قابلیتهای بسیار جدیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد . همچنین با ارایه سرویس پک 1 بسی... |
شرکت فرین تلفن: 0511-8433520
|
10000 تومان
| |
1391/11/01 | سیستم ارسال گروهی اس ام اس | |
ارسال گروهی اس ام اسشما با استفاده و بهره گیری از سامانه اس ام اس قادر خواهید تبلیغات و اطلاع رسانی های شرکت و سازمان خود را در قالب پیام کوتاه برای مخاطبین خود ارسال کنید.قابلیتهایی نرم افزار:ارسال گروهی اس ام اسارسال اس ام اس تبلیغاتیارسال اس ام اس های طولانی بیشتر... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
1391/11/01 | تلفن سخنگو (زنگ زن) | |
تلفن سخنگو(زنگ زن)این سیستم قابلیت تماس گیری خودکار با شماره مخاطبین شما را دارد و می توانید به صورت گروهی تماس بگیرد و پیغام شما را برای مخاطب پخش کند.قابلیتهای سیستم :تماس با تمامی شماره های موجود در بانک اطلاعاتی ودفترچه تلفن برنامهساختن شماره تلفنهای مختلف در یک ... |
فرشید ا...وردی تلفن: 09125502616
| | |
1391/11/01 | ایجاد وفاداری در مشتریان | |
به نام خداایجاد وفاداری در مشتریان حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود. در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق | |
عنوان: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونقبه نام خدابازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باش... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری | |
عنوان: پیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریبه نام خداپیاده سازی و بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، توجه به این نکته بسیار پراهمیت است که CRM ، یک راهبرد تجاری سازمان است و نه محصول یا خدمات قابل ارایه توسط یک سازمان. به عبارتی دیگر، C... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | راه های تحقق مشتری مداری | |
عنوان: راه های تحقق مشتری مداریبه نام خداراه های تحقق مشتری مداریامروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارایه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. فعالان عرصه اقتصاد و کسانی که به ماندگاری جاودان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | رضایت مشتری | |
عنوان: رضایت مشتریبه نام خدارضایت مشتریامروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن،... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | سازمان مشتری مدار | |
عنوان: سازمان مشتری مداربه نام خداسازمان مشتری مداریک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است. که مسلماً برای مشتریان وبزرگی سازمان وقسمت های مختلف آن اهمیت ندارد بلکه میخواهند کسی مشکلاتشان را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مدیریت دانش در ارتباط با مشتری | |
عنوان: مدیریت دانش در ارتباط با مشتریبه نام خدامدیریت دانش در ارتباط با مشتری: دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده میشود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمان... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | مفهوم جدید خدمت به مشتری | |
عنوان: مفهوم جدید خدمت به مشتریبه نام خدامفهوم جدید خدمت به مشتریخدمت به دو معنا به کار میرود: توصیف محصول است هنگامی که محصول چیزی از قبیل مشاوره، طراحی، خشکشویی، نگهداری از باغ خدمات مالی و نظایر آن باشد؛ و نیز کمکی است که ارایه می شود تا دست به دست شدن محصول برای واسطه سود آور با... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM) | |
عنوان: واحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM)به نام خداواحدهای سازنده مدیریت روابط با مشتری (CRM):CRM یا مدیریت روابط با مشتری را یکی از کلیدهای تعیین کننده موفقیت شرکتها در قرن 21 ذکر کرده اند. از نظر بسیاری از شرکتها، CRM راهبردی تجاری است که سود، درآمد و رضایت مشتری را ... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | یک طرح بازاریابی موفق | |
عنوان: یک طرح بازاریابی موفقبه نام خدایک طرح بازاریابی موفق:در این مقاله شش مرحله طراحی یک نقشه بازاریابی آورده شده است. اگر شما خلاق و کوشا باشید و بخواهید در بازاریابی، فروش تبلیغات، روابط عمومی یا ارتقای فروش خودموفق شوید، این شش مرحله را مطالعه کنید. این طرحریزی نقشه بازاری... |
ک سانیان تلفن: 77512236-77513268
| | |
1391/11/01 | امکان تخصیص پاداش به مشتریان در crm | |
امکان تخصیص پاداش به مشتریان در نرم افزار crm طلوع• امکان تخصیص پاداش به مشتریان ، این ابزارفرآیند تبدیل یک مشتری عادی به مشتری وفادار را تسریع و فراهم می کند.1-براساس حجم خرید، شما می توانید بر اساس حجم خریدی که از محصولات شما می شود به مشتریان خود پاداش اختصاص دهید.شما با این ابزار ... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |
1391/11/01 | امکان ارتباط CRM با کلیه سانترالها | |
• امکان ارتباط برنامه CRM با کلیه سانترالهای پاناسونیک مدلTDA جهت دریافت ID تماس (caller id) بدون محدودیت تعدادخط تلفن.نرم افزار CRM طلوع علاوه بر قابلیتهای فوق ویژگیهای بی نظیر دیگری نیز دارد...برخی از امکانات این نرم افزار:1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرت... |
ک سانیان تلفن: 77512236
| | |